13 Ekim 2008 Pazartesi

)=)

Hazır mutluyken bir şeyler yazayım dedim. Gerçi ne yazacağımında bilincinde değilim ya neyse. Sevincimi yansıtmak istiyorum sadece. Neden, nasıl, ne zaman böyle mutlu oldum onu da bilmiyorum. Bir anda oldu. Zaten Sabun köpüğü gibi bu da. Anında yok oluyor. Buna da bi' çare bulamadım hala. Herkes anı dondurmak ister ya, hatta fotoğraf makinalarının da kullanılış amacıdır bu. Sonra da bakıp bakıp o günleri anarlar. Ben bunun duygular için olanından istiyorum bi' tane. Mutlu anında kaydedeceksin o duyguları, sonra ihtiyacın olduğu anlarda çıkarıp, onu kullansan ya da en azından geçici süreliğine de olsa sıkıntılarını, hüzünlerini bastırsa. Ne güzel olurdu di mi_? İnsanlar yanlış icatların peşinde. Zaman makinası, ışınlanma, uzayda yaşamı sağlayacak projeler falan... Hiçbiri bu bahsettiğim alet kadar cazip gelmiyor bana.


Fotoğraflarda insanlar hep güler alışılageldiği gibi. Asla neler hissettiklerini bilemeyiz, anlayamayız.
....

Bu yazının gidişatı çok farklıydı. Fakat şu an o sevinçten zerre kalmadı içimden. O yüzden aynı şekilde devam ettiremeyeceğim yazıyı. Yarım saatte nasıl da çabuk değişiyor ruh halim. İnsanların benim üzerinde çok büyük etkisi var. Düşüncelerime değil ama duygularıma çok kolay yön verebiliyorlar. Rüzgadaki bir yaprak gibiyim. Ağacımdan kopalı çok olmuş. Nerden eserse rüzgar o tarafa gidiyorum. Şimdi "ulan yarından sonra çok farklı olcam!" diyorum. Ama sabah kalktığımda da aynı kararlılığı sürdürebilir miyim hiç bilmiyorum. Umarım sürdürürüm.

İşte size her gece yatarken huzursuzluğumu geçirtirmeyi sağlayan cümleyi söyleyeyim:

Yarın güzel bir gün olacak....

3 yorum:

Yazar dedi ki...

Güzeel..

neoxolmis dedi ki...

Garip bir şey ruh halinin devamlı ve hızlı değişmesi. Bir saat kadar önceyken en salak esprilere gülebilecek derecede mutlu olabilen ben, bir saat sonra karamsarlığın ve melankolinin en dibine vurmuş olarak sigara üstüne sigara yakayabiliyorum.

Dengeyi tutturmak gerek. Bir süre sonra bünye sapıtıyor zira la noliy diye.

Adsız dedi ki...

anladığım kadarıyla neoxolmis arkadaşımız filmlerde gördüğümüz dahi/deli insanlara benziyor.arkadaşımızın kimsenin umrunda olmamasına rağmen gelip buraya kendi ruh hali hakkında kendisinin bile inanamadığı şeyler yazması ve de üstüne üstlük sigara içebilecek kadar muhteşem bir insan olması onun ne kadar kusursuz bir insan olduğunu anlatmaya yetiyor.kendisini tebrik eder bir dahaki ortak sınav haftasında başarılar dileriz.zira ortak sınav haftası hayattır, hayat güzeldir.


Get Music Tracks! Make Your Own!