15 Aralık 2007 Cumartesi

Bakalım yine 5 yorum alacak mıyız_?

Son yazıma yapılan birbirinden güzel(!) 5 yorum, beni yeni bir yazı oluşturmak için gaza getirdi adeta.
Uzun ve sıkıcı bir sınav haftasını daha atlatmış bulunuyoruz. kimisi çalıştı, kimisi çalışmadı, kimisi çalışıp 'abi tek kelime bilmiyorum n'apacağım sınavda' dedi. kiminin iyi geçti, kiminin kötü geçti, kiminin 'eh işte 3 alırım herhalde' geçti sınav haftası. ben daha nasıl geçtiğini bile anlayamadım. Sınav haftasından sonra yaptıklarımı, kendimle yaptığım söyleşide bulabilirsiniz.
Soran Ben: N'aptınız cuma günü_?
Cevaplayan Ben: Hiç ya sinemaya gittik sadece.
SB: Nerede gittiniz _?
CB: Rexx'e gittik. abi salon o kadar dikti ki en arkadaki koltuğa oturunca yükseklik korkum olduğumu hatırladım ve tırsmaya başladım. sonraları alıştım ama.
Soru soran ben: Hangi filme gittiniz peki_?
Cevap veren ben: Kabadayıya
SB: Arı Filmi dururken neden ona gittiniz_?
CB: Aslında ben gitmek istemiyordum. Arı Filmine gidelim dedim. yanımdakilerden "o çocuk filmi, kabadayı varken ona mı gidilir, ona gidersek ben gelmem, çocukken çizgi film izlettirmediler de içinde mi kaldı_?" gibi tepkiler geldi. ben de sorun yaratmayayım dedim.
SB: Biliyorum o filmi, epeydir fragmanını veriyolardı.
CB: Evet Eşkiya gibi bir şeydir diyorduk hatta.
SB: Hatırladım böyle Şener Şenin yüzü çıkıyordu fragman sonunda değil mi_?
CB: Evet. o film işte.
SB: Güzel miydi bari_?
CB: Beklentilerimi karşılamadı çünkü bir beklentim yoktu. bir nevi emrivakiyle gittim. yorum yapmak gerekirse; film çok uzundu(2.5 saat, -bu arada söyleşide de parantez açmak biraz saçma oldu di mi_?- evet bence de saçma oldu). yarım saatten sonra ne olacağını filmin nasıl biteceğini falan tahmin etmiş oluyorsun zaten. aksiyonun ne olduğunu bilip de onun bir türlü başlamaması biraz sıktı beni.
SB: Çıkışta ne yaptınız_?
CB: Öyle aylak aylak dolaştık, bilardo oynadık. bi de ben kulaklık alacaktım, ama 70 ytlden ucuza yoktu baktığımız yerde. yazıcıoğluna da akşam gitmeyelim dediler. kulaklık işi yalan oldu.
SB: Hadi yaa. sınav haftasından sonra mp3leri düzenleyeceğim falan diyordun n'oldu o iş.
CB: Hallettim onu. biraz zaman aldı ama iyi oldu. bütün şarkıları değiştirdim. ama epey bi metal ağırlıklı oldu. otobüsteki yaşlı teyzelerden bol bol " evladım bunlarla mı beynini yıkıyorsun_? bari sesini kıs da biz rahat edelim" lafları işitcem.
SB: Hahah. takma onları ya. onların gezmekten beyni sulanmış.
CB: neyse Heroes başlayacak şimdi. şu blogun linkini vereyim herkese de çıkayım. sınav haftası yüzünden izleyememiştim.
SB: tamam o zaman. bakalım beğenecekler mi yazıyı. Beğenmezlerse bi daha böyle yazmazsın. tek başına takılırsın.
CB: öyle gözüküyor.
SB: güzel bi söyleşiydi
CB: teşekkür ederim.
SB: asıl ben teşekkür ederim.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

bunu beğendm:D özüne dönmüşüsn mustafa tkdr edyrm =)=) gzlyazı cidden=)

Adsız dedi ki...

Hiç Değişmedin... Değişmeyeceksin dimi?

Aslında taraflı bir yorum; Normalde sen bize çocuk filmine mi gideceksin derdin?

...-Geçiyor zaman, siliniyor karakterler zihinden, kimse gitmiyor bir öncekinin izinden-...

mustatata dedi ki...

seni seviyoruz aykut

Adsız dedi ki...

Değişmek yada değişmemek

..İnsanlar, kuşlar, stephen hawking, feynmann..
Hepsi bana İstanbulu hatırlatıyor, adsl ah ne güzel günler...
Hatıralar, telefon, alakasız cümle öbeklerini birleştirip şiir yazmak...
Hepsine bakınca gözüm doluyor...


Get Music Tracks! Make Your Own!