28 Kasım 2007 Çarşamba

Yetenek>Çaba _?

Gitar kariyerime ara vermemle ve sınav haftasının bitmesiyle kendime yeni bi' uğraş bulma arayışına girdim. Sıkıcı bi' biyoloji dersinde bir cüce çiziktiriverdim. ardın da neden resimle uğraşmayayım dedim. fakat yenetek kıt olunca profilden bi cüce çizmek dışında pek bi ürün veremedim.
YouTube'da izlediğim bi videoda, adam cüce çiziyordu. ben de taklit ederek çizdim. güzel oldu gibime geldi. ardından bazı forumlardan aldığım tavsiyeler doğrultusunda resim kitabı( boyama kitabı gibi geliyor kulağa) almam ve güzel çizimleri tekrar etmem gerektiği sonucunu çıkardım.biraz çalışacağım.
sonu gitar derslerine benzemez umarım.
son olarak da demin uydur- öhöm yani bulduğum sözü paylaşmak istiyorum;
karanlığa bir mum yakacağına gözlerini aç, belki de karanlığı sen yaratıyorsundur.
yok canım nereden çıkardınız "karanlığa küfretmektense , bir mum yak" sözünden esinlendiğimi.

Hiç yorum yok:


Get Music Tracks! Make Your Own!