6 Kasım 2007 Salı

Ahmet Çakar

Dün gece can sıkıntısından kanalları gezerken, "6 pas" diye bi programa rastladım. Bir futbol&komedi programıydı. gece yarısı beni gülmekten bitap düşürdü. ahmet çakarın ota boka itiraz etmesi insanı gülmekten öldürüyor. işte bi dialog;
Ahmet Çakar: Kardeşim sen zıplarken hazır olda mı zıplıyorsun_? kollarını açmıyor musun_?
Gürcen Bilgiç; evet hocam öyle zıplıyorum
AÇ: sen penguenleri bilir misin peki_?
GB: yok bilmem
AÇ: ben belgeseli izledim, anlatayım sana. bunlar böle kollarını açmadan hazır olda suya zıplıyorlar. hop diye balığı alıyorlar. sonra yine kollar kapalı çıkıyorlar.
GB: hocam zaten hayvanın kolu kısacık nasıl açsın.


AÇ: hakemleri koruyorum ben.
GB: koruma altına aldın yani_?
AÇ: hayır kardeşim nereden çıkarıyorsun. ben onların haklarını koruyorum, onları değil

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Youtube'da ii bir araştırma yap, olmadı benden link iste seni bu salak spor yorumcularının komedi dünyasına doğru bir yolculuğa çıkartıyım


Get Music Tracks! Make Your Own!